تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

سلام خدمت بازدید کنندگان این سایت

 

بعد از مدت ها امروز میخواهم در مورد منبع ذخبره آب دستگاه تصفیه آب صحبت کنم.

منبع ذخیره آب دستگاه تصفیه آب یکی از اجزا مهم دستگاه میباشد که باید دارای استاندارد های مناسب و موردتایید اداره استاندارد و اداره بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد.

منبع ذخیره آب تصفیه شده در اندازه و سایز های مختلف تولید می شوند.

این مخازن میتواند دو لایه  یا سه لایه تولید شوند.

انچه برای تولید منبع ها تصفیه آب  بسیار مهم است استفاده از موادی است که بر پایه اصول بهداشتی و برای صنایع غذایی تولید شده باشد.

همانطور که می دانید برای به جریان انداختن هر گونه مایع نیاز به داشتن فشار لازم است برای اینکه آب بتواند  از منبع ذخیره دستگاه تصفیه اب به سمت شیر برداشت جریان یابد نیازمند فشار لازم است این فشار توسط باد تزریق شده به منبع تامین می شود.

باد مورد نیاز در منبع های ذخیره بطور متوسط 7 psi میباشد.

 

 

ادامه دارد..513

 

 

حسین صادقی