تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

با توجه به اهمیت این قطعه در دستگاه ومطالبی که عنوان شد چند نکته در استفاده از مخزن دستگاه و ویژگی های آن یادآوری می گردد :

  1. هنگام استفاده از دستگاه ، اولین آب ذخیره شده در مخزن را جهت شستشوی مخزن تخلیه کنید وآن را مصرف نکنید .
  2. مخزن دستگاه را به هیچ عنوان به آب گرم متصل نکنید .
  3. اگر قصد دارید برای مدتی از دستگاه استفاده نکنید حتما دستگاه را از برق خارج کنید وشیر ورودی آب شهر را ببندید و در صورت امکان آب ذخیره شده در مخزن را تخلیه کنید تا آب برای مدتی طولانی در مخزن نماند .
  4. فشار باد شارژ شده به مخزن باید به اندازه psi6  به صورت استاندارد باشد .(از آنجاکه ممکن است در طی مدت زمان با کارکرد دستگاه مقداری از باد مخزن کم شود می توان  فشار باد را تا میزان 10psi هم تنظیم کرد ولی بدیهی است که با افزایش فشار باد مخزن حجم آب ذخیره شده در مخزن کاهش می یابد .)
  5. فشار کاری مخزن حدودا psi40  به طور میانگین می باشد ، یعنی در صورت پر شدن مخزن دستگاه وآماده به کار بودن امکان برداشت آب تا فشار 40 psi از دستگاه مقدور خواهد بود .
  6. حجم آب ذخیره شده در مخزن ، در صورت شارژ باد مخزن به مقدار استاندارد (6psi) وعملکرد مناسب سوئیچ High(فشار کاری40 psi) به میزان 9الی10 لیتر خواهد بود .
  7.  اطلاعات مربوط به میزان فشار وظرفیت مخزن بروی لیبل مخزن درج گردیده است ونشان دهنده مشخصات کاری مخزن می باشد . به عنوان مثال اگر به وسیله دستگاه تست باد مخزن میزان فشار مخزن در حالتی که آب درون آن ذخیره شده است مقدار psi20   باشد میزان آب موجود در مخزن حدودا برابر با 7/1 گالن یا 5/6 لیتر می باشد .(در صورت تنظیم باد استاندارد 6psi )

حسین صادقی

شما می توانید برای خرید  محصولات و آگاهی از قیمت دستگاه تصفیه آب با شرکت زلال تصفیه آریا تماس بگیرید .

از ویژگی ها و مزیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :
•مجهز به شش فیلتر بسیار قوی با طول عمر و ماندگاری بسیار خوب
•دارای شیر برقی به منظور کم شدن مصرف آب – شیر برداشت تمام کروم اهرمی
•مجهز به فیلتر کربنی که جنس این فیلتر از پوسته نارگیل بوده و هیچ ضرری برای بدن ندارد .
•متشکل از مواد Food Grade که غیر قابل واکنش با آب می باشد .
•بهترین مزیت این دستگاه حذف و از بین بردن نیترات – فلزات سنگین – ذرات معلق – رسوبات – ویروس – باکتری – میکروب و کلیه آلکان های کلر دار می گردد .
•امکان متصل شدن به یخچال های ساید بای ساید (Side By Side )

** این شرکت به منظور فروش محصولات جدید و ارائه خدمات پس از فروش خود اقدام به پذیرش نمایندگی در کل کشور نموده است . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از شرایط اخذ نمایندگی با ما تماس بگیرید **

از جمله تاثیرات مصرف آب تصفیه شده :
کم شدن خطر بروز سرطان و بیماری های کبدی – کلیوی – مجاری ادراری – ناراحتی های قلبی – دستگاه گوارش و ...

حسین صادقی


اولترافیلتراسیون جدا سازی ماکرو مولکولی را برای ذرات در محدوده 20 تا 1000 آنگستروم ( تا 0/1 میکرون) تحقق می بخشد .

تمام نمک های حل شده و مولکول های کوچک تر  - از ممبرین عبور می کنند . مورادی که از ممبرین رد نمی شود عبارتند از کلوئید ها  - پرو تئین ها - میکرو بیولوژی و مولکول های آلی بزرگ .

بیش تر ممبرین های UF  ذرات با وزن مولکولی بین 1000 تا 100000 را جدا می کنند .

فشار عملیاتی ممبرین 15 تا 100 پی اس ای ( 1 تا 7 بار ) است

حسین صادقی