تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

فاضلابه را معمولا از نقاط تولید به وسیله جریان ثقل در کانال های زیر زمینی به تصفیه خانه و پس از تصفیه دفع می نمایند.

این روش جمع آوری از کانال های رو باز انتقال فاضلاب ها که باعث تماس افراد ساکن در اطراف نهر با فاضلاب شده و منجر به انتشار بیماریها گوناگون می شود بسیار مناسب تر می باشد.

میکرو ارگانیسم های بیهوازی یون سولفات فاضلابها را به گاز هیدروژن سولفوره احیا می نمایند که غلظت بسیار کم آن بوی بدی را ایجاد می نماید . تنفس غلظت های  بالا تر هیدروژن سولفوره در چند دقیقه باعث مرگ می شود . .

بعضی اوقات لازم است که مواد شیمیایی در نقاط مختلف شبکه جمع آوری فاضلاب افزوده گردد تا از رشد موجودات زنده جلوگیری شود و ایجاد بوی و سیاه شدن اماکن و وسایل نشود.دستگاه تصفیه آب 400 گالن  دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن در شبانه روز

حسین صادقی

 

 


با توسعه شهرها و افزایش جمعیت آنها و گسترش صنایع روز به روز بر اهمیت کنترل آلودگی محیط زیست افزوده می گردد.

فاضلابها تعداد زیادی مواد خارجی دارند و فاضلاب خانگی از تهیه غذا - نظافت منزل  - شستشوی و فضولات انسانی ناشی می گردد .

فعالیتهای صنعتی نیز باعث آلوگی آب و محیط زیست می شود زیرا بعضی از محصولات اصلی و فرعی صنعتی به طور معمول و یا غیر معمول وارد آب می گردند.

فاضلاب های سطحی نیز در نتیجه بارندگی های شدید و به علت کاهش شدید نفوذ نا پذیری سطح خیابان ها  - پشت بام منازل پس از شستن سطح آنان و آلوده شدن به مواد آلی و معدنی وارد شبکه فاضلاب شهری می شوند.

بنابراین فاضلاب شهری علاوه بر فاضلاب های خانگی مقداری از فاضلاب مغازه ها و فروشگاه ها و تعمیرگاه ها و رستوران ها و دیگر موسسات فعال در شهر می باشد.

 

 

حسین صادقی

 

 

 

نکات مهم

 

  • در هنگام بهره برداری از دستگاه همیشه مطمئن باشید که جریان خروج پساب بر قرار است.
  • در مواردی که ایرادی در کار دستگاه وجود دارد از تعمیر و رفع نقص آن توسط اشخاص متفرقه خودداری کنید و در صورت بروز هر گونه ایرادی در کار دستگاه با خدمات نمایندگی های مجاز شرکت و یابخش فروش و خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید.
  • دستگاه تصفیه آب اوسه واتر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
  • پیشنهاد میگردد چنانچه آب ورودی دستگاه از چاه تامین می گردد به دلیل احتمال وجود آلودگی میکروبی از لامپ یو وی یا فیلتر نانو سیلور نیز استفاده گردد.
  • در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه آب ورودی و برق دستگاه قطع گردیده و برای استفاده مجدد آب مخزن تخلیه و دوباره آبگیری شود.
  • جهت تعویض فیلتر ها با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از جایگذاری فیلتر ها متفرقه برای دستگاه پرهیز نمایید.
  • پیشنهاد میگردد برای افزایش طول عمر ترانس و پمپ و شیر های برقی از محافظ الکتریکی استفاده گردد.

 

 

خدمات پس از فروش اوسه واتر

09199356963

حسین صادقی