تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۱۹ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

enlightened




مقادیر بسیار بالایی از آب طی فرآیند تولید چرم مصرف می شود و حدود ۹۰ درصد از این آب مصرفی به صورت فاضلاب تخلیه می شود که آلودگی بالایی را تولید می کند.


دکتر الهام داورپناه مجری طرح «سیستم انعقاد الکتریکی جهت پیش تصفیه فاضلاب صنعت دباغی چرم» گفت: تحقیق حاضر به منظور ارائه راهکاری جهت حل مشکلات محیط زیستی ناشی از فاضلاب صنعت دباغی صورت گرفت.


مشروح خبر

www.abfaeng.ir/u/17d

حسین صادقی

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی مانند همه ی دستگاه ها برای بهینه و کارکرد مناسب نیازمند رعایت بعضی از موارد که خدمتتان ارایه خواهد شد را دارا میباشد.

حسین صادقی

enlightened

 


مرحله ا

 

فیلتر الیافی PP با قابلیت حذف مواد زائد بزرگتر از 5 میکرون

این فیلتر از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده است این الیاف فشرده شده دارای منافذی به قطر حداکثر 5 میکرون میباشند که بصورت گرادیانت از بیرون به داخل کاهش می یابد.

با عبور آب از این فیلتر  - ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون از آب حذف می شوند. گل و لای  - شن و ماسه  - زنگ آهن و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها در این مرحله از آب حذف شده و آب زلال و شفاف می شوند.

 

#دستگاه تصفیه آب

#دستگاه تصفیه آب اوسه واتر

#دستگاه تصفیه آب خانگی اوسه واتر

#دستگاه تصفیه آب ایزی ول

#دستگاه تصفیه آب 189 ایزی ول

#دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای ایزی ول

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

حسین صادقی