تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو سازمان غذا و دارو تفاوت‌های "آب معدنی" و "آب آشامیدنی" را توضیح داد.

دکتر حسین رستگار گفت: "آب معدنی" و "آب آشامیدنی" تفاوت‌هایی دارند که مردم هنگام مصرف بهتر است این مطالب را بدانند.

به گفته وی، "" به آبی گفته می‌شود که از یک منبع ثابت مانند چشمه تامین شده، طی چهار فصل نباید محتویات آن تغییر عمده‌ای داشته باشد و برای تهیه آب معدنی بسته‌بندی شده هیچ گونه عملیات یا اصلاحی روی آن صورت نگرفته و حداکثر می‌توان از صافی‌هایی برای گرفتن مواد جامد استفاده کرد.

رستگار افزود: بنابراین "آب معدنی" بدون هیچگونه تغییری مستقیما از منبع تولید شده و به داخل ظرف بسته بندی انتقال پیدا می‌کند.

مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو سازمان غذا و دارو در ادامه در مورد " آب آشامیدنی" نیز اظهار داشت: "‌آب‌های آشامیدنی" قبل از بسته بندی در ظروف، تحت اصلاحات قرار می‌گیرند. به عنوان مثال با استفاده از عوامل ضدمیکروب و همچنین عبور از فیلترها با سایزها و نوع‌های مختلف مورد اصلاح قرار می‌گیرد و قابل مصرف برای برای مصرف کنندگان می‌شود. پس از این مراحل نیز در ظروف بسته بندی قرار میگیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، رستگار اظهار داشت: تنها تفاوت عمده " آب معدنی" و "آب آشامیدنی" این است که در "آب معدنی" اصلاحاتی روی آن صورت نمی‌گیرد و مستقیما بعد از آزمایش‌های مختلف در بسته بندی قرار می‌گیرد، اما " آب آشامیدنی " قبل از بسته بندی حتما تحت مراحل اصلاحی مانند میکروب کشی و حذف املاح قرار می‌گیرد.

 

ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی